News296

Color & Chem Expo hè un avvenimentu esclusivu per furnisce servizii cumpleti è di alta qualità à chimichi, tinture è industria alleata per stabilisce una marca, sviluppà novi mercati è guidà e vendite. Color & Chem Expo 2019 dà ancu una visione di e opportunità di cummerciale emergenti di questi settori. Foring hà participatu à sta EXPO per quattru volte. In a riunione di espositori, Foring hà fattu un discorsu nantu à a Dimensione di u Mercatu Neru di Zolfu 2020. U discorsu hà parlatu di l'analisi di l'industria di u Zolfu Neru per rivenuti, regioni, sviluppu, azzioni è tendenze.

Sulphur Black hà assai vantaghji. E boni pruprietà di solidità, efficienza di u costu è facilità di applicabilità in diverse cundizioni di trasfurmazione di scarico, semi-continuu è continuu ne facenu unu di i tinti più pupulari.

Caratteru - altu valore tinctoriale, bona solubilità è una migliore penetrazione

Prestazione di tintura di livellu eccellente, elevata accumulazione & consistenza di l'ombra

Proprietà alta luce, solidità di lavatu è sudore. Crocking moderatu è poca solidità à u cloru (vantaghjosa in u lavatu di Denim)

In più, una scelta larga di selezzione di varie forme cunvinziunali, leuco è forma solubilizzata hè u fattore maiò chì cuntribuisce à l'esistenza cuntinua è à una dumanda sempre più numerosa per sta classa di tintura. 2010, cù un CAGR - 3,8%. In u mercatu mundiale, Sulphur Dyes hè previstu di cuntene una parte di circa 6%.

U primu ritrattu mostra chì u vicepresidente Foring riceve u mudellu di trofeo di espositore presentatu da l'organizatore in 4th Color & Chem EXPO. A seconda stampa mostra chì 5th I visitatori di Color & Chem EXPO venenu à u nostru stand.

4th Color & Chem Pakistan EXPO 2018

News2104

5th Color & Chem Pakistan EXPO 2019

News2156

Tempu di posta: Jul-31-2020