News2203

CPhI hè un avvenimentu farmaceuticu stabilitu cù più di 30 anni di sperienza di riunisce i mutori è i shakers in pharma. Un nome stabilitu in l'industria, CPhI Worldwide hè un puntu culminante di u calendariu farmaceuticu chì unisce migliaia di prufessiunali è fornitori farmaceutici di u mondu sanu sottu un unicu tettu. CPhI Worldwide è i so eventi co-situati ICSE, P-MEC, FDF, InnoPack & BioProduction sò ognunu divisi in zone specifiche di u produttu per dà à ogni settore di l'industria più visibilità è permettenu à i visitatori di localizà è ottene facilmente i prudutti chì cercanu per. Foring hà participatu à CPhI più di 5 anni in parechji paesi cum'è a Germania, a Spagna è l'India.

L'intermediarii di tintura sò prudutti petroliferi à valle, chì sò trattati in più per qualsiasi applicazione. À a trasfurmazione sò trasformati in tinture finite è pigmenti. 2,4-Dinitrochlorobenzene (DNCB) hè un cumpostu organicu. Hè un solidu giallu chì hè solubile in solventi organici. Hè un intermediu impurtante per a produzzione industriale di e tinghje di zolfu. Foring hà focalizatu annantu à questu intermediu per parechji anni.

À a luce di a situazione COVID-19 in corso, parechje di e nostre mostre sò annullate o rinviate. Questa conclusione ùn hè micca stata ghjunta facilmente, ma cun a salute è a sicurezza di a nostra comunità in mente, avemu pigliatu a decisione proattiva di agisce avà, permettendu à i nostri cumpagni d'affari abbastanza tempu per adattà i so piani. Ci piacerebbe piglià sta furtuna per scopre novi clienti in ligna. Hè ancu una grande opportunità per voi di avè un altru fornitore.

News2210

CPhI Delhi Inde 2019

News23113

CPhI Madrid Spagna EXPO 2018

News2259

CPhI Frankfurt Germania EXPO 2017


Tempu di posta: Jul-31-2020