News240

4 Settembre, 2019 à 7 Settembre, 2019 in International Convention City Bashundhara, International Convention City Bashundhara, Purbachal Express Hwy, Dhaka, Bangladesh. CEMS-Global USA International 'Dye + Chem series of Exhibitions' hà righjuntu a so accessione in popularità in l'Asia Sudu è Sud-Est è l'America Latina cum'è l'unica seria di u so tipu chì guida in u sottocontinente. Esse urganizatu per l'ultimi 12 anni in Bangladesh è ancu in Brasile, Indonesia è Sri Lanka cù altri lanci previsti in altri paesi da l'annu prossimu. Esse l'unica mostra di u so tipu in Bangladesh è avè organizatu edizioni di successu per più di 12 anni, chì hè a terza volta per participà à a mostra. U `` 38th Dye + Chem Bangladesh 2019 '' hè statu u più grande locu di riunione mai tenutu in Bangladesh per i Cumpratori è Fornitori di Sulphur Black. Noi, Foring, avemu assistitu à l'edizione Bangladesh - "38th Dye + Chem Bangladesh 2019 International Expo" è scuntremu parechji visitatori.

Avemu ancu discuttu u sviluppu, e tendenze è e previsioni di u mercatu Sulphur Black. U neru hè unu di i più alti volumi tinti di cuttone è materiale tessile sinteticu avendu sempre una grande dumanda in particulare per l'abbigliamento casuale (denim è abiti). Frà tutte e classi di tinture, u zolfu neru hè una classa impurtante di tintura per a culurazione di i cellulosi, essendu in esistenza da guasi centu anni. U nostru vantaghju maiò hè chì pussedemu una pianta putente, chì hà 7000 metri quadrati cù a produzzione annuale di Sulphur Black annantu à 10.000 tonne à l'annu. Questu ci assicura u sviluppu di u mercatu globale.

A seconda stampa mostra chì un espositore naturale di piante indigo visita u nostru stand. Scambiamu opinioni è femu affari.

News248
News2510

Tempu di posta: Jul-31-2020